Digitale løsninger for ur- & smykkeforretninger
Tilbyder løsninger, der forbedrer ur- & smykkeforretningers ROI
Tilbyder løsninger, der forbedrer ur- & smykkeforretningers ROI
OWUP løser problemstillinger for urmager og guldsmede ved at anvende digitale markedsføringstiltag. Du har brug for en hjemmeside, hvis du har en virksomhed i 2022. Det er fordi, at vi i stigende grad ser kunder som browser og køber på nettet. Også selvom de kommer til din butik, så er det højst sandsynligt, at de er stødt på din hjemmeside. De kan også havde hørt om dig igennem email eller tilmeldt sig sms-tjenesten for de produkter der interesserer dem.
Så hvis du har en hjemmeside og både har emails- & sms- tjenster, er det nok for at lede konverteringer til din forretning? Ikke nødvendigvis. Selvfølgelig betyder det ikke, at du får stigende trafik bare fordi du har en hjemmeside, ligesom at folk ikke flyder igennem dørene bare fordi du har en butik.
I det mindste kan du regne med en procentdel af “forbikørende” trafik i din fysiske forretning. Men din hjemmside er som et sandkorn på en kæmpe strand, en lillebitte del af hele internettet. Det er lige præcis her OWUP kan hjælpe dig. Som et digitalt markedsdføringsbureau, der er specialiseret i ur- & smykkeforretninger, så designer og vedligeholder vi hjemmesider gennem digitale strategier der er baseret på din virksomheds behov for at øge konverteringer, både online og i butikken.
Vores proces foregår således, at vi definerer din forretnings udfordringer, hvorefter vi udarbejder løsningsforslag til problemet. Her er et par eksempler:
Situation: Online butikken hos en Rolex-forhandler.
Problem: Deres online butik havde ikke genereret et eneste salg i 3 år.
Løsning: OWUP lavede en kæmpe omvæltning som inkluderede:
Resultat:Deres online butik genererede $100,000 USD (+650.000 kr) i de første tre måneder. Kontakt fra kunder og trafik i butikken steg med tilsvarende størrelse.
Kunde udtalelse: “Bare i dag har vi solgt to af vores mest populære Breitling ure, Colt Quartz 33 til kvinder. Et salg var online og det andet salg kom ind i butkken efter at havde besøgt hjemmesiden. Tilbagemeldingen har været forrygende siden OWUP lavede en omvæltning på vores digital front. Jeg er ikke helt klar over, hvordan de skaber deres resultater, men jeg vil gerne have de bliver ved med det.”
Situation: Behov for at informere kunder om kampagner og nye produktlanceringer.
Problem: Få online-shoppere til at blive interesseret, men også motiveret mod din webbutik.
Løsning:
Resultat: Email-kampagner stod for 20% af alle online salg på et år.
Kundeudtalelse: “Vores email kampagner stod for næsten en fjerdedel af vores årlige online-salg. At bruge en lille sjat penge på forhånd, med den her slags digital marketing, betaler sig med et højt investeringsafkast. Hvis du ikke har regelmæssige email-nyhedsbreve, så misser du ikke kun salg, men du er også i en svagere konkurrencemæssig position.”