Trends for Markedsføringsdesign for Ur & Smykker

Introduktion til Trends i Markedsføringensdesignet for Urmagere

Ure har eksisteret siden det 15. århundrede. Da man begyndte at have dem på sig, startede de som lommeure. I slutningen af det 19. århundrede, blomstrede brugen af armbåndsure i blandt millitærfolk.

Mærker som Rolex & Cartier kom til og tiltrak piloter og racerkørere. Første Verdenskrig gjorde armbåndsure mainstream og til essentielle accessories til hverdagsbrug.

Da rustfri stål begyndte at blive brugt i 1930 tillod det bedre beskyttelse af uret samtidig med at det blev let på håndleddet. Sportsure i stål blev næsten en standard for voksne mænd. Selvom fremkomsten af digitale – og smarture i det 21. århundrede, er det stadig vintage luksusure, der bliver favoriseret. Urmagere følger med trenden, fordi så længe verden løber på tid, får folk brug for ure.

Marketing-Design-Trends

Fordele ved Markedsføring på Sociale Medier

Ure er så tidsløseat ur-trends er diskrete. Det er nemt for den gennemsnitlige borger at få øje på nye stilarter. Markedsføring på sociale medier gør det muligt at vise dine kunder de seneste looks i branchen. Sociale medier giver dig muligheden for poste billeder og tilbud til mulige købere, uanset om det er fra en betroet designer som Patek Philippe eller en innovativ mode fra Grand Seiko. Du promoverer et overlegent produkt, mens du opdaterer dit publikum med forbedringer i branchen. Vigtigst af alt minder du dem om, at din ur- & smykkeforretning er det perfekte sted at foretage et køb af ure som disse.

  • Øg Mængden af Loyalitet hos dine Kunder med et Mindre Budget

    Markedsføring på sociale medier er den mest omkostningseffektive måde at promovere dit brand på. At markedsføre din ur- & smykkeforretning digitalt er en god måde at øge din målgruppe, mens du holder omkostninger nede.

  • Byg Din Egen Målgruppe

    Udover at udbrede din målgruppe på et begrænset budget, så harmarkedsføring på sociale medier forbedret markedsvilkår gennem tilpasning af brugerdefinerede målgrupper. At brugerdefinere dine målgrupper giver dig muligheden for at skræddersy et budskab til specifikke karaktertræk. En kvinde i 20’erne vil have mere interesse i et smartur end et vintage-inspireret Tag Heuer ur. En indsigtsfuld direktør ville nok foretrække et stilrent ur som Audemar Piguet, mens en ung influencer formentlig ville være mere til det nyeste Rolex Oyster Perpetual. At få data på dine kunder kan hjælpe dig med at gøre din kommunikation endnu mere personlig. Du kan udarbejde tilpassede ventelister på produkter, der er sjældne eller svære at finde, og give din loyale kunder de bedste priser i branchen. Det hjælper virksomhedsejere med at forstå deres målgruppe bedre end nogensinde før.

  • Byg stærke Relationer med dine idelle Kunder

    Den relation du har med dine kunder er mere betydningsfuld end nogensinde før. For det er den forretning, der bygger det bedste forhold til sine kunder, som vokser til nye højder. Du vil gerne bygge din relationer på at holde dine kunder informerede om nye stilarter eller enestående tilbud. Når du har din kundens tillid, så skal du arbejde for at styrke deres loyalitet.

Strategier til at Markedsføre på Sociale Medier

Naturligvis tilbyder markedsføring på sociale medier mange outreach-strategier for at engagere din målgruppe. At forbedre sin online-marketing betyder at tage ansvar, og det er vigtigt at vide, hvad det indebærer. Lad os tage et kig på nogle af de strategier.

Dark mode Instagram logo - Instagram markedsføring
Indholdsfortegnelse:
1. Udarbejd en handlingsplan
2. Vær til stede
3. Hold dig opdateret
4. Annoncering

1. Udarbejd en handlingsplan

Før du flytter dit arbejde med online markedsføring,er der nogen overvejelser du skal gøre dig:

Hvordanbrander din virksomhed sig?? Hvilket budskab sender du? Hvem er din målgruppe? Hvor er de lokaliseret? Hvilke konkrete mål, vil du gerne opnå med den her marketingsstrategi?

Hvem er du? Definér hvad din ur- og smykkeforretning er specialiseret i.

Hvilke budskab sender du? Opdatering mht. trends fra mærker som Omega til Tudor.

Hvem er din målgruppe? Tidligere kunder som har køb sportsure som Audemars Piguet, Blue Dials eller Royal Oak.

Hvor er de lokaliseret? Find ud af om de fysisk kan købe dit produkt eller om du vil levere det til dem.

2. Vær til stede

Er du til stede i dine kunders bevidsthed? Der er en helt klar forskel, mellem at være til stede og lade din tilstedeværelse blive mærket af dine kunder. Det er vigtigt at at dine sociale medier bliver opdateret og at du poster på jævnlig basis. Det du poster skal være kort og præcist, men stadig byde på værdi.

Du skal være modtagelig overfor dine kunder. Læg mærke til hvis nogen kommentarer og svar hvis det er relevant. Husk altid at behandle dine kunder online på samme måde som du ville i butikken. Internettet har en evne til at få det værste ud i alle. Hvad end du skriver vil være på internettet forevigt. Tænk dig om før du poster.

3. Hold dig opdateret

For at holde din kunder opdateret på de nyeste trends i branchen, bliver du nød tilselv at være på toppen af de trends. Du bliver nødt til at arbejde for, at opretholde den tillid, som dine kunder har givet din forretning.

Mens din marketingsstrategi bliver eksekveret, så skal du være sikker på at dine mål, er i overenstemmelse med dine indsats. Undersøg, hvor stor en del af din målgruppe modtager dit budskab. Tjek din data, for om du poster regelmæssigt og om du svarer på kommentarerne ordentlig.

Det er allervigtigste er at du projekterer en smag i ure som skal inspirere selvtillid i dine kunder. Hvis dit ur ikke er imponerende eller ser billigt ud, så vil de nok ikke købe det af dig. Præsenter dig selv som en der er aktuel.

4. Annoncering

Få din virksomhed ud til folket. Annoncér de seneste ur-trends. Anvend det forhold du har til de brands du udbyder, for at skabe den bedste handel til dine kunder. Annoncering er nøglen til at nå det breddeste mulige publikum. En ordentlig marketingskampagne på de sociale medier, kan bringe en tidløs forretning ind i det 21. århundrede

Konklusion

Din forretning er essentiel. Gør det nemmere at sælge til kunder overalt. Den her artikel blev udrbejdet for at navigere i lanceringen af din ur- eller smykkeforretning, både online og i fysisk butik.

Vores metoder og fremgangsmåde er testet og er tilgængelig offentligt, i stedet for at være handelshemmeligheder. Se det som omfattende studievejledninger fremfor et “cheat sheet.” Hvis du gør arbejdet så vil din forretning blive belønnet.

Kontakt OWUP for at se hvordan vi kan hjælpe med at skalére din ur- eller smykkeforretning.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.